• Följ mig
  • Hide and Seek

    I fredags lyssnade jag min kompis Louise's musik, hon har en fantastiskt grym och anorlunda musiksmak! Vissa av låtarna hon gillar är riktigt 'what the fuck' medan andra är to die for! Berättade även för henne att min mamma gillar First Aid Kit, Lana Del Rey och Adele och de artisterna gillar Lollo också, med flera ofc. Så när jag hört låtarna som Lollo visade mig i fredags, älskade jag låtarna med Ellie Goulding och en låt som heter Hide and Seek. Så jag spelade upp några låtar med Ellie och sedan Hide and Seek i bilen för mamma och pappa, och de älskade det! Speciellt Hide and Seek! Min mamma ville höra den om och om igen. 
     
    Så nej louise, din musiksmak är inte hatad av alla. Du är välkommen att spela dina låtar (samt snacka om pokémon med min bror) hos oss anytime!
     
    Här har vi den grymma låten, lyssna fram till slutet, ni kommer känna igen den då!

    Kommentarer
    Postat av: louise

    Hahaha ni i er familj är för söta! Ja, nu boostar du mitt och musikbibliotekets självkänsla. Jag får ta en biltur med er och take you up on that offer!<3

    2013-01-19 @ 23:11:11
    URL: http://lolinda.webblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0