• Följ mig
  • Goda & nyttiga havrepannkakor

    Jag ville prova något nytt till frukost i morse, så jag kikade runt lite på nätet för inspiration och kom över ett recept på havrepannkakor! Ändrade lite i receptet och provade mig helt enkelt fram och blev faktiskt nöjd över resultatet! Ett tips är att steka en utav sidorna lite längre så att det blir "hårdare" (men inte bränt!) och den andra sidan lite kortare så att den bara får lite färg. Det var supergott att äta som macka, man kan ta vilket pålägg som helst på. Men annars går det ju att äta till glass och sylt också! Självklart kan man vara lite kreativ och blanda i tex hallon, jordgubbar, blåbär eller banan i "smeten", kör på bara! Här har ni iallafall ett recept på hur jag gjorde och även resultatet...
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0