• Följ mig
  • Midsommar firande

    Hade ni det bra igår? Jag hade en väldigt trevlig midsommar. Vi åkte ut till Tullgarns slott, första gången jag firade där faktiskt... Annars brukar vi vara i Rönneberga. Hur som, där var mina kusiner då en av dem hade fullt upp med att jobba då hon stod i kassan och kön var oändlig. Farfar åkte med oss och mina kusiners mammas pappa med familj var också där så det var riktigt trevligt. Efter det drog vi i min familj och farfar hem till oss där den klassiska midsommarmaten väntade. Blev även lite kubb-spel. Mitt i natten körde jag hem farfar på moppen haha han var nog lite rädd men det gick faktiskt bra...
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0