• Följ mig
  • Clothes

    Här är kläd-delen av min shopping från Stockholm. Haha, det märks att det var fint väder ute eftersom att jag köpte lite mera kläder som är våriga och på det ett par nya brillor. Tappade bort mina gamla som var liknande som dessa jag köpte nu. Men de här ska jag banne mig inte tappa bort! De sitter hur skönt som helst och är riktigt snygga! Jag tror det även är bra UV-skydd i dem, då jag använde de ute i solen i går.
     
    Vet dock inte hur jag ska göra med Femme Power tröjan, ville ha den för att den var unik men kassörskan svarade såhär när jag ville lägga undan den: "tyvärr kan vi inte lägga undan populära plagg som säljer så bra, den är väldigt poppis" och det får mig att tveka på om jag ska ha den eller inte. Ska man vara unik ska man vara unik och det blir fail att ha en unik tröja som tydligen är jätte poppis. Blääää.
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0