• Följ mig
  • Söndags morgon & Top Model Sverige

    Jag har pluggat hela jäkla dagen idag!!! Jösses. Antar att ni inte är intresserade av varken daoism/taoism eller att det måste finnas joner i lösningen och plattorna måste vara av två olika ämnen för att det ska alstras ström... Så jag lägger upp några bilder från dagen istället. Såhär mysigt hade jag och mamma det vid frukosten i morse.
     
    Kollade på avsnitt 7 av Top Model Sverige (har inte kollat klart än), men måste säga att jag gillar inte någon av modellerna speciellt mycket. Alla är så tråkiga och kan ju typ inget haha. Iallafall om man jämför med de som är med i America's Next Top Model. Pamela är väldigt vacker och rolig men kan knappt engelska och gör dåliga reklamfilmer. Josefin är alltid tråkig/sur men skitsnygg och blir riktigt bra på bilder. Jasmine ger inte så mycket intryck och glöms därför bort men verkar seriös och rätt duktig. Malin är riktigt skön med mycket personlighet men inte så seriös och har svårt att fokusera... Shams är rätt duktig och blir bra på bilder. Har jag nämnt alla nu? Finalen tror jag blir mellan Shams och Josefin, och att Josefin vinner. 
     
    Vad tycker ni om de olika modellerna och vem tror ni vinner? 

    Kommentarer
    Postat av: karolin

    Fina bilder :)

    2013-03-11 @ 13:41:42
    URL: http://www.extravaganzaa.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0