• Följ mig
  • Don't let someone else's opinion about you become your reality

    Dagen har spenderats på altanen och brännan börjar ta sig! Dessutom har jag varit i Södertälje centrum med mamma och min bror för att hitta en present till min pappa som fyller år i morgon. Fikade med kulglass i solen när vi var klara. Min första kulglass på minst två år kan jag säga! Sedan hämtade vi upp pappa från jobbet och åkte vidare till Ica Maxi för att handla. Vad jag fick med mig därifrån är det ni kan se på bilden ovan. Massa nödvändigheter blev det helt enkelt och jag måste bara tipsa om Aloe Vera Body Cream. Det är min absoluta favorit, rekomenderar den för alla!
    Älskar detta nagellack.
    Blev inspirerad av Angelica Blick men hittade inte den exakta färgen som hon använde sig av,
    men denna är superfin också så jag är nöjd!
     
    I morgon ska jag till Nacka och jag hoppas på att kunna hitta massor av snyggt! Kläderna jag köpte i går ska jag se till att fota så snart som möjligt...
     

     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0