• Följ mig
  • En bra dag

    Vaknade upp med ett betydligt bättre humör idag! Min bror fyller år så vi började med att gratta honom. Var helt underbart väder idag och i skolan hade vi musik som första lektion. Har hållt på med piano en hel del, men idag testade jag gitarren och det gick faktiskt bra. Var lite svårt att gå från tex A-akord till G-akord då mina fingrar hela tiden hamnade på fel sträng på vägen haha. Efter det hade vi håltimme och idrott då vi chilla på fotbollsplanen.
    När jag kom hem invigde jag altanen och la mig o solade. Läste femtio nyanser av honom innan jag somna för att det var så himla härligt och skönt. Äntligen värme och sol. Gick in när jag vaknade och gjorde en supergod mellis innan jag åkte med mamma och pappa till Ica och handlade. Fick med mig lite nytt smink hem som jag kan visa senare. Nu ska jag plugga lite innan jag ska börja packa. Kommer nämligen inte hinna det i morgon eftersom att det är ridning, weho!
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0