• Följ mig
  • From Zara

    Hejhej bloggisen! Sitter just nu med inpackning i håret som jag snart ska skölja ur. Var uppe vid Stockholm idag. Var på möte och sen hann jag även tralla runt på stan i vanlig ordning. Kikade på massa kläder och provade stilett klackar och åh vad jag är kär i ZARA's skor. Och kläder också för den delen. Fick med mig tröjan på bilderna ovan. Lämnade även tillbaka ett par solglasögon och köpte 2 armband i neonfärger. Var även inne på Åhléns och luktade på parfymer. Är väldigt sugen på att köpa en perfym från narciso rodriguez, den luktar så fantastiskt gott! 

    Kommentarer
    Postat av: danne

    Så snygg å fin :)

    2013-06-15 @ 19:10:29

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0