• Följ mig
  • I'm still alive

    I går var det ju valborg och jag, belinda och louise drog oss ner mot stan. var inte speciellt roligt där så efter att de tänt brasan började vi gå hem, mötte martina och gick hem till mig. kollade på film och hade chill kväll. idag tog vi mopparna och jag tankade för första gången. sen skulle vi köra till en badplats för att chilla och körde på samma väg som jag krasha på förut, vilket jag inte gjorde nu. 
     
    dock skulle jag göra en vänstersväng till parkeringen och höll på att bli överkörd av en man i bilen bakom mig. det enda jag fatta var att han tvärnita och hamnade bredvid mig och skymtade en hel del svärord ur hans mun. körde in på parkeringen och han hoppa ur sin bil och sprang efter mig och sa att det var ren tur att han inte körde ihjäl mig. well, vad ska man svara på det? tack? förlåt? jag blinkade och tog det lungt när jag skulle svänga, dock kollade jag inte bakåt men vilken idiot får för sig att göra en omkörning efter en kurva när man fucking blinkar? så jag sa bara "förlåt" eftersom han troligen var jätte rädd. måste erkänna att jag blev lite chockad och jag vill helst undvika den vägen i fortsättningen. hur som helst så hade vi det mysigt i solen och åt vattenmelon och lite sånt.
     

     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0