• Följ mig
  • Måndag 13/5

    Lång skoldag idag, måndagar är aldrig den bästa skoldagen så att säga. Kom hem runt fyra och gjorde mellis och läste några sidor i tantsnusk boken. Herrejävlar alltså, haha. Efter det åkte jag och mami ner på stan för några ärenden, har bland annat bokat tid för sminket som ska fixas till balen! Sedan köpte jag nya solbrillor eftersom att mina redan gått sönder, dock köpte jag exakt likadana igen hihi. Fick även med mig en triljard galgar hem, jag ska nämligen hänga upp mer sommar kläder i garderoben. Har redan börjat vika ner alla tjocktröjor, känns så skönt! Nu ska jag se om jag hittar nån mail adress till min sommarjobbs arbetsansvarige (det där lät nästan lite för vuxet) ang schema och sånt. 
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0