• Följ mig
  • Tisdag

    Vilken daaag! Började med matte nationella, som vanligt var jag kvar till sista sekunden (och lite till) så läraren fick dra bort provet från mig men jag hann skriva det sista innan han tog den, mihihi. Efter nationella hade vi fortsatta lektioner. När jag slutat åkte jag upp till Stockholm på möte och sedan kikade jag i lite affärer och hjälp vad mycket snyggt alla butiker fått in! Fick med mig en bikini top och solglasögon hem. Tänkte köpa underdel till bikinin också men kunde inte bestämma mig om jag skulle ha storlek 34 eller 36, då 34an visade halva rumpan och 36an var så slapp i baken att det såg ut som jag släppt en bajskorv. Haha. Ska iallafall upp till Stockholm igen med Belinda på torsdag så då kommer jag antagligen köpa någon av dem och en heeeeel del annat! 
     
    Påvägen hem droppa jag in på ett café och bad om en kaffe eftersom jag var så stört sugen och gissa vad? De bjöd på den! Blev så glad haha. Fint väder, snygga kläder och gratis kaffe - inte dåligt! 
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0