• Följ mig
  • Let's do this

    Hej på er! Nu ska ni få se på förändring, har satt upp en hel del utmaningar och mål för mig själv som jag bestämde mig för att göra förut (några inlägg nedan). Det har gått ganska bra faktiskt och ett av målen är att bygga upp bloggen. Ska försöka planera lite vilka inlägg jag ska publicera utifrån vad jag tror att ni kommer gilla och vad jag själv framförallt vill göra. Hey ho, let's go!
     
     
    Idag står det annars julmarknad på schemat och det ska bli riktigt mysigt. Det är svinkallt ute idag med ändå fint väder. Ganska konstigt att snön inte har kommit än, det är ju december om bara några dagar! Är inget snö-fan men till jul så ska det bara ligga lite snö på backen. Det måste ni väl ändå hålla med mig om?! Nej, nu ska börja göra mig i ordning och hoppa in i duschen, har nyligen kommit hem då jag varit och ridit. Hade markarbete idag och det var väldigt koncentrations krävande men hur roligt som helst. Vi hörs senare.
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0