• Följ mig
  • Mål och utmaningar

    Jag måste börja med mål och utmaningar till mig själv. Har enda sedan jag varit liten varit en tävlingsmänniska och jag har alltid utmanat mig själv, puschat mig själv och alltid velat klara allt jag ger mig in i så bra som möjligt. Men i och med att jag slutat med simningen, som var det som jag var riktigt bra på här i livet, så vet jag inte vad jag ska ge mig in i. Jag vill inte satsa mer i ridnignen just nu, ridning är min heliga timme i veckan då jag bara kommer bort från allt och bara blir ett med hästen. Ärligt talat utvecklas jag inte betydligt där för tillfället heller. Jag vill börja med någon till sport, som jag kan prestera bra i. Ingenting jag gör vill jag göra halvdant. Det är allt eller inget. Jag vill göra det bäst eller inte alls. Jag hatar och har svårt för att känna mig nöjd när det blir något mitt emellan. Men det är där jag har hamnat nu. Jag gör ingenting tillräckligt dåligt eller tillräckligt bra.
     
    Tills jag kommit på vad det är jag vill satsa i så tänker jag sätta upp nya mål och utmaningar för varje vecka, och jag tänkte dela med mig av några av dem här på bloggen. Det kommer inte vara något som "städa rummet" för det är vardagliga saker. Utan mål och utmaningar som jag som person kommer att vinna och få ut någonting av. Min fritid behöver styras upp med nytta istället för att läsa bloggar timme in och timme ut, vilket jag faktiskt finner underhållande. Men jag måste hitta på nått annat också. Så jag börjar imorgon. Vi får väl se hur länge det håller, men jag ger det ett försök. Godnatt vänner. 
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0