• Följ mig
  • "Tisdag"

    Vilken jävla s-k-i-t dag det har varit! Dagar som denna handlar det bara om att ta sig igenom den och hoppas att nästa dag bjuder på något bättre. Tisdagar är allmänt den dagen som jag gillar minst (snällt ordval där för en gångs skull). Just nu håller jag iallafall på att måla mina naglar, tog en himla tid att få bort det gamla eftersom att jag hade måla rött "under" naglarna. Ikväll händer inte så mycket mer, kanske slänger ett öga på Maria Montazami med vänner eller vad det nu heter, som går på 3an vid nio men efter det ska jag bara krascha i sängen. Over and out, vi hörs i morgon.
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0