• Följ mig
  • What's on my mind

    Allt för många tankar snurrar runt i mitt huvud ikväll, tar fram en massa massa minnen. Både bra och dåliga, men mest bra. Ändå blir man lite ledsen när man tänker tillbaka på den tiden, när man hade det så bra. Det man nu längtar tillbaka till var inget märkvärdigt just då. Den tiden kommer aldrig komma tillbaka, men jag är ändå glad att jag fick uppleva det. Himla bra människor det finns också. Haha jag förväntar mig inte att få ut något med detta inlägg eller att ni över huvudtaget ska förstå, men det här är det som kommer ur mig ikväll. Orkar inte vara ledsen så vi skjuter bort alla tankar och kollar på Paradise Hotel istället. Minnesord till mig och er alla: Lev i nuet. Hur klyschigt lät inte det? Whatever, vi hörs.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0