• Följ mig
  • Härliga helg, älskade lov

    Hej på er! Fullt liv i luckan och nu är det höstlov, eller ja egentligen på måndag men iallafall. Det har börjat bra kan jag säga. Var hos Josefin och bubblade lite i hennes pool och kollade på pll i torsdags. Igår var jag med Linda samt Emma och Linnéa, vi hittade på massa skoj vill jag lova. Idag har jag bara tagit mig hem från Linda och nu på kvällen kom Belinda över och vi åt jordgubbar och smälte lite choklad att ha till och snacka lite. Alla dessa tjejer kommer jag inte se på ett bra tag, eftersom att de alla ska utomlands! Och vet ni vad? Det ska jag också! När jag kom hem idag möttes jag av pappa i dörröppingen då han berättade att en resa till Barcelona väntar nästa vecka... Vilken härlig överraskning va? Känns toppen..
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0