• Följ mig
  • It may be wrong, but it feels right to be lost in paradise

    Är det inte lustigt hur allt, verkligen ALLT blir så mycket mer intressant när man ska plugga? Funderar till och med på att dammsuga mitt rum nu istället för att ta tag i franska läxan... Det roliga är att jag har skjutit upp det med pågrund av att allt annat blir mycket viktigare. Och varje gång säger man till sig själv att man ska börja plugga i tid, vilket alltid slutar som vanligt, att man sitter dagen innan. Som nu. Och vad gör jag, jo bloggar istället för att böja det spännande verbet "Boire" som betyder "att dricka" vilket självklart påverkade mitt undermedvetna och efter 5 minuter gick jag iväg för att göra te. Och kolla på Miley Cyrus dokumentär, vilket faktiskt resulterade till något bra, jag vet vad jag ska skriva en debatt om! EN läxa gjord iallafall. 
     
    Dåliga mobil-framkamera-bilder men ungefär så här ser mitt hår ut! 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0