• Följ mig
  • Shadows settle on the place, that you left.

    Måndag och höstlovet har nu officiellt börjat! Igår låg jag bara hemma men tog mig tillslut till gymmet själv för att köra ett benpass, vilket har gett mig en härlig träningsvärk i benen och rumpa idag! Påbörjade min packning lite smått i dag. Kommer inte vara borta så länge, behöver därför inte ta med så mycket... Kommer ju hitta andra saker där borta, shoppa är ett måste haha. Mötte upp Louise och bakade kladdkaka med chokladgrädde (hur gott som helst) och kollade på film. Nu har jag fastnat framför datorn då jag kollat på de mest onödiga och konstiga klippen som finns på youtube, min dagliga dos av internet är alltså nog. Vi hörs i morgon om jag hinner, annars hoppas jag ni får en fortsatt härlig vecka! Pussar
     
    Mitt rum...
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0