• Följ mig
  • It feels so bad to do it right

    Måndag och ny vecka, men inte vilken måndag som helst utan en skolfoto-måndag. Japp, vi började dagen med att ta skolfoto och jag hoppas att det blev någolunda okej, det kan dock inte bli värre än förra årets skolfoto haha. Är faktiskt riktigt taggad inför denna vecka, händer mycket roligt och har laddat batterierna under förra veckan samt helgen genom att träffa mina fina vänner, gått på gröna lund, myst framför några filmer, sovit över, njutit av solen och shoppat. Kan inte bli så mycket bättre enligt mig. Tror jag varit uppe i Stockholm 5 dagar i rad nu och fått med mig grejer varje gång. Men idag var jag där för ett möte och det gick väldigt bra faktiskt...
    Därefter åkte jag till Nacka och kärade ner mig i allt möjligt men höll mig endast till en otroligt fin vinterjacka från Zara som jag kikat på i Sthlm men som inte fanns i min storkek.Gissa om jag blev glad när den fanns här? (Weho!) Nu ska jag ta en alvedon innan jag lägger mig, är helt slut efter mitt plötsliga ryck att möblera om rummet, vem kommer ens på idén till att göra det vid den här tiden på dygnet? The one and only Evelina of course. Vi blogges i morgon, då kan jag även visa mina inköp! Lateroooo..
    // 1. Shopping time! Aldrig utan kaffe haha! 2. Den obligatoriska duckface posen. // 
    // 3. Ego. 4. Taggade brudar inför skolfotot i morse. //

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0