• Följ mig
  • Lazy day

    Hej på er! Började sent i skolan idag så jag hann gå ner på stan med mamma en snabbis och fixa lite ärenden. Efter skolan åkte jag direkt hem och har egentligen inte gjort någonting. Ligger just nu i sängen och bara chillar. Skypade med Linda och Emma för ett litet tag sedan, vi pratade om att boka en resa. Det vore verkligen hur roligt och härligt som helst så jag hoppas det blir av. Började även kika på en film men orkar nog inte fortsätta ikväll utan det får bli en annan dag... 
     
    Någon mer än jag som älskar Mileys nya låt och video "Wrecking Ball"? 
    Tycker det är en sån jävla power i både musikvideon och i själva låten.
    Men vissa såg det ju enbart som naket och konstigt och det är ju lite trist.
     Over & out

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0