• Följ mig
  • The perfect jacket

    Som jag skrev i inlägget nedan hittade jag jackan jag kikat på i min storlek när jag var iväg till Nacka för någon dag sedan. Är helt kär i den, förutom att den är hur snygg som helst med massa fina detaljer så är den också väldigt bekväm. Att den dessutom gick loss för endast en tusing är inte heller så tokigt. Den är från Zara och antagligen kommer väldigt många springa runt i denna jacka i vinter men jag kan förstå varför. Finare jacka till ett bra pris får man leta länge efter! Zara har dock ett relativt stort utbud med många snygga vinterjackor men detta var helt klart min favorit. Jag är supernöjd! 
     
    Annars så har min dag varit toppen. Slutade tidigt från skolan och träffade både Linda och Belinda efteråt ♥. Nu ska jag bara ta tag i läxan jag har inom företagsekonomin och, som vanligt ta en alvedon. Har ofta ont i huvudet och mår illa nu för tiden, speciellt på kvällarna... Ska även tidsinställa något inlägg tills i morgon, har fotat några av mina andra inköp så de kommer troligtvis upp i bloggen snart. Ha det toppen guys! Puss

    Kommentarer
    Postat av: Isabelle

    Snygg jacka och fin blogg du har! Kika gärna in på min :)

    2013-10-04 @ 16:14:11
    URL: http://madebyisabelle.blogg.se
    Postat av: Anonym

    Skit snygg jacka. Kan du länka var man kan köpa den

    2013-10-13 @ 11:29:51

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0