• Följ mig
  • Bilder med minnen från förr

    Sitter med mamma i köket och kollar igenom en massa fotoalbum för att hitta den perfekta bilden att trycka upp på ett studentplakat på min bror, som tar studenten nu i sommar. Tycker det är såå kul att sitta och kolla tillbaka på foton, både från när man var väldigt liten till att de togs typ förra året, det är alltid något att skratta åt... Blir nästan rädd redan nu vilken bild de kommer ta på mig till min student, det finns en massa oerhört vackra bilder på mig som jag helst inte skulle vilja se mina föräldrar vifta med när jag springer ut. Men iof tror jag att det är det minsta bekymret, man lär nog vara lagom kalasfull och allmänt glad på livet för att bry sig om det eller vad tror ni :)))
     
    Tänkte försöka ta mig till skolan idag så borde nog börja göra mig klar. Juste! Mina ögonfransar på den svartvita bilden nedan när jag har på mig min mysmössa ser ju lite halv knasigt ut, men det är tack vare en app jag testade hehe. Mina egna ögonfransar är finare, såklart men kul att prova även fast det såg väldigt fake ut. 
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0