• Följ mig
  • man måste dö några gånger innan man kan leva

    Har inte så mycket jag känner att jag vill/kan dela med mig på bloggen just nu och dessutom har jag gått och blivit sjuk så det jag gjort de senaste dagarna har varit att sova, vila och äta typ... Så jag tänkte dela med mig av 3 sanningar om mig själv bara för variationens skull, skulle tippa på att nästan alla mina vänner (som är de enda som läser denna blogg haha) redan vet detta men vi kör ändå tycker jag!
    1. Jag har ganska dålig hörsel, tro mig det är minst lika jobbigt att behöva fråga "vaaaa?" på allt människor säger som de är för er att behöva upprepa sig.
    2. Jag pratar ganska dåligt egentligen, min grammatik suger och det jag har att säga brukar ofta komma ut på ett helt annat sätt än jag tänkt i mitt huvud. 
    3. I would love to åka utomlands i sommar med mina fäntastiska friends för lite värme, sol och bad, party och grabbar i badbrallor. 
     
    Ja det var det, hade egentligen tänkt skriva tre helt andra sanningar men det blir som det blir. Nu ska jag sätta på en film för att sova verkar inte kunna gå de närmsta timmarna... Tror det blir frost eller någon annan disney film, älskar! Hatar dock att de alltid ska börja sjunga var 5e minut.. well well godnatt på er!
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0