• Följ mig
  • challenge: one month workout

    Har väldigt lätt för att tappa motivationen när jag inte är riktigt taggad, har alledes för lätt för att slippa undan och så vidare, de flesta vet nog hur det är. Jag jojo-tränar kan man väl säga haha, om ni fattar vad jag menar med det. Men idag gav jag ett löfte att jag ska träna (styrka framförallt) under en månad och målet är att under den korta tiden se nått resultat, och det jag gått och sagt att jag ska se är magrutor. Vet inte om jag kommer lyckas, då det är väldigt svårt, speciellt för tjejer att få just magrutor. Nu menar jag inte heller att få ett 10-pack som syns igenom tröjan, utan bara att magmusklerna ska kika fram lite. Så vi får väl se! En månad från och med i dag, alltså den 21 April är utmaningen "slut". Om jag fortsätter efteråt får vi se då, men kör på det här först.
     
    Anledningen till varör jag skriver det här på bloggen och berättar för er för att då vet ni om utmaningen och då kan jag inte lika lätt smita undan haha. För att förtydliga detta inlägg så ser jag det här som en rolig utmaning som jag vill försöka klara! Så puscha mig gärna under den här månaden. Före- och efterbilder ska jag försöka ta så får vi väl se om det blir någon synlig skillnad! Let's do this.
     
     
     

    Kommentarer
    Postat av: MATILDA

    bra inspo bilder =)

    2014-03-22 @ 11:24:42
    URL: http://matildays.forme.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0