• Följ mig
  • Helt slut

    Började denna dag med en lång frukost och kikade på gårdagens avsnitt av Top Model, efter det gav jag mig ut på en springtur. Inte världens smartaste att gå ut och springa direkt efter frukost, vilket ledde till illamående under hela rundan vilket är en ganska jobbig känsla. Var ändå rätt skönt att komma ut, mindre skönt att vi hade pulsträning direkt när vi kom till skolan på idrotten vilket betydde att vi var tvugna att springa ännu mer och ligga strax under maxpuls. Nej, i morgon tar jag sovmorgon (får vi hoppas) och efteråt blir det skola och sen styrka antingen hemma eller på gymmet. Tycker det är bra mycket roligare med styrka istället för att köra kondition haha. Nej nu ska jag sova gott efter en dag med massa springande, skola och jobb, natti!
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0